Bekijk alle inzendingen

Opzet

De wedstrijd bestaat uit de volgende drie rondes. 

Inschrijfronde

Je kunt je van 1 tot en met 31 mei inschrijven via het inschrijfformulier. Inschrijven is heel eenvoudig! Je hoeft alleen maar een paar simpele vragen te beantwoorden over het succes dat je boekte met digitale samenwerking in de gebouwde omgeving. That’s it!

Je inzending komt (na redactie) meteen op onze website terecht—wat zorgt voor mooie exposure voor jou of je organisatie. En je ontvangt direct visuals die je kunt gebruiken om jouw hele netwerk via Social Media te laten weten dat je meedoet met de DigiDare Award.

Shortlist

Begin juni stelt de selectiecommissie een shortlist samen van 10 kanshebbers. Staat jouw succesverhaal op de shortlist? Dan komen we bij je langs voor de opname van een kort interview over jouw succesverhaal. De opname wordt professioneel geëdit en gepubliceerd op onze website. Natuurlijk kun je het materiaal ook voor je eigen website en Social Media gebruiken!

Finale

Op basis van de video’s van de shortlist, kiest de jury 3 finalisten. De finalisten worden uitgelicht op onze website en via onze Social Media Kanalen.

De finalisten worden uitgenodigd om op D-Day een pitch te geven over hun succesverhaal. D-Day is de landelijke dag voor koplopers en beslissers rond digitalisering in de gebouwde omgeving en vindt dit jaar plaats op 7 oktober 2022. In aanloop naar D-Day krijgen de finalisten professionele pitch training, zodat ze een spetterende presentatie neer kunnen zetten en een verpletterende indruk maken op het publiek. De winnaar van de DigiDare Award 2022 wordt namelijk op D-Day door het publiek gekozen!

Alle finalisten krijgen, naast een hoop exposure, een finalist-oorkonde en het beeldmerk Finalist DigiDare Award 2022 voor eigen gebruik. De winnaar krijgt de DigiDare Award uitgereikt, het beeldmerk Winnaar DigiDare Award 2022 voor eigen gebruik én een professionele videoreportage over zijn of haar succesverhaal over digitale samenwerking.